{"id":1437,"date":"2024-01-12T12:57:22","date_gmt":"2024-01-12T11:57:22","guid":{"rendered":"https:\/\/moroccoil.nl\/?page_id=1437"},"modified":"2024-01-12T12:57:22","modified_gmt":"2024-01-12T11:57:22","slug":"klachtenpagina","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/moroccoil.nl\/klachtenpagina\/","title":{"rendered":"Klachtenpagina"},"content":{"rendered":"
“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@moroccoil.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https:\/\/www.webwinkelkeur.nl\/kennisbank\/consumenten\/geschil.<\/p>\n
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http:\/\/ec.europa.eu\/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@moroccoil.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https:\/\/www.webwinkelkeur.nl\/kennisbank\/consumenten\/geschil. Tevens is het voor …<\/p>\n